ved påmelding før 15. januar
17.-19. april 2020
Antall dager
3
Avreise fra
Stavanger/Telemarksporten/Kristiansand
Bestill

Grethe, Øystein og Sverre fra blant annet tidligere «Riders» er nå sammen på veien igjen. De kan skilte med en lang karriere med musikalske høydepunkter innen dansemusikk. Varemerket deres er å skape liv og røre på dansegulvet og samtidig holde god kontakt med publikum. Melodiutvalget deres kan by på en stor allsangfaktor av slagere de har fremført tidligere, og samtidig vil dere høre nye melodier som garantert vil slå an på dansegolvet. Alle tre er dyktige vokalister som gir en stor musikalsk bredde. Deres gode humør smitter fort over på publikum og de tar gjerne en oppfordring på strak arm siden de har et stort repertoar å høste fra. Vi kombinerer den flotte musikken med en tur til en av våre favorittbyer , Aalborg. Her blir det dans begge kveldene, shopping og vår-stemning hele helgen. Bli med da vel!

Tagger:, , , , , , , , , , , ,

Turen dag for dag

Dag 1

Fredag 17. april 2020:

Stavanger/Telemarksporten – Kristiansand – Aalborg: Vi starter turen fra Stavanger i vest, Telemarksporten i øst og kjører til Kristiansand. Vel fremme stiger vi om bord i Superspeed 1 som har avgang klokken 16.30. Om bord er det inkludert felles middagsbuffet. Vi kjører til Aalborg hvor vi sjekker inn på Comwell Hvide Hus Aalborg. Deretter blir det dans til nydelig musikk og god stemning utover kvelden.

Dag 2

Lørdag 18. april 2020:

I Aalborg: Vi tar oss god tid til frokost før dagen er til fri disposisjon i Aalborg. De som vil kan bli med på en utflukt til Aalborg Storcenter (Bilka). Det er også svært gode shoppingmuligheter i byen og flere hyggelige gågater og shoppingsenter. Nyt dagen på en av de koselige kafeene, slapp av og lad opp til nok en dansekveld på hotellet. Denne kvelden er det inkludert felles deilig middag før det spilles opp til dans.

Dag 3

Søndag 19. april 2020:

Aalborg – Kristiansand – Stavanger/Telemarksporten: Vi nyter en deilig frokost før det er på tide å pakke ut i bussen og sette kursen nordover. Vi ankommer Hirtshals i god tid før avgang med Superspeed 1 klokken 12.15.  Buffet om bord kan bestilles ved påmelding til turen. Kl 15.30 klapper skipet til kai i Kristiansand og straks etter ilandstigning og tollklarering fortsetter vi øst- og vestover mot de respektive avstigningssteder.  Takk for turen!

Annen informasjon

Turprisen inkluderer:

¨  Erfaren sjåfør og helturist buss